Zemřel Franz Jentschke, zakladatel Nadace Hory Matky Boží

01.04.2018 23:01

 

"Žil jsem dlouho a šťastně, neměl jsem toho moc,

nic jsem nežádal a mnoho toho dostal"

 

obchodník

 

Franz Jentschke

 

* 1. 5. 1925 Zöllnei (Celné/ Česká republika)   21. 3. 2018 Brémy

 

"Pokud mě budete hledat, hledejte mě ve svých srdcích.

Našel jsem tam své přístřeší,

budu navždy u vás." (Rainer Maria Rilke)

 

Tvá manželka Berta,

Tvé děti Franz s Annemarie & Werner,

Tvá vnoučata Claudia s Janem, Andreas se Steffi,

Sandra s Thomasem & Maren s Paulem,

Tvá pravnoučata Marie, Paul, Lena, Jakob, Ole & Clara

 

Adresa pro vyjádření soustrasti: B. Jentschke, Seiffertstr. 95, 28359 Bremen

 

Naše zvláštní poděkování patří všem spolupracovnicím a spolupracovníkům        Domu Johannitů v Bremen Horn.

 

 

Smuteční bohoslužba se uskuteční 30. 4. 2018 v 10 hodin v Brémách

v kostele St. Ursula Kirche (roh ulic Emmastr. a Schwachhauser Heerstr.).

Uložení urny bude provedeno následně na hřbitově Horner Friedhof.

 

 

Namísto případně zamýšlených květin Vás prosíme

o dar pro Nadaci Hory Matky Boží.

(IBAN DE38 2905 0101 0080 1461 86)

 

 

 

Poslední rozloučení zařizuje pohřební služba Bestattungsinstitut Stubbe.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode